یکشنبه, اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳

ارائه گزارش تسهیلات پرداخت اشتغال روستایی به معاون وزیر تعاون

۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی و عشایری استان ایلام است که تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان ایلام پرداخت شد.

به گزارش تعاون آنلاین، شکرالله شیرخانی روز سه شنبه در دیدار حمید کلانتری معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تعدادی از مدیران بانک های عامل استان ایلام اظهار داشت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال روستایی و عشایری استان ایلام است که تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی افزود: این مقدار معادل ۳۳ درصد اعتبار تخصیصی به استان ایلام است.

شیرخانی یادآور شد: بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید بانک های عامل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی هستند.

وی ادامه داد: پست بانک در این استان با ۷۴.۵ درصد جذب اعتبارات تخصیصی در رتبه اول پرداخت قرار دارد که تاکنون ۷ میلیارد تومان آنرا از مجموع ۹ میلیارد تومان پرداخت کرده است. بانک توسعه تعاون نیز از مجموع ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی تا کنون ۶۱ میلیارد ریال معادل ۳۳.۹درصد را پرداخت کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام مجموع اعتبارات تخصیصی بانک کشاورزی در این استان را ۵۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این مبلغ تا کنون ۱۴۹ میلیارد ریال معادل ۲۷.۷ درصد پرداخت شده است.

شیرخانی یادآور شد: صندوق کارآفرینی امید نیز از مجموع ۹۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیصی تا کنون ۲۲ میلیارد ریال معادل ۲۵ درصد را پرداخت کرده است.

درج دیدگاه