جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

اعلام آمادگی شریعتمداری برای تعاونی‌ شدن سرخابی‌ها/ این نوع واگذاری به مردمی‌سازی اقتصاد کمک خواهد کرد

قطعا یکی از اشکال خصوصی سازی باشگاه‌هایی نظیر پرسپولیس و استقلال که جمعیت قابل ملاحظه‌ای از ملت ایران طرفدار آن هستند، واگذاری آن‌ها به صورت تعاونی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قطعا یکی از اشکال واگذاری به بخش خصوصی شکل بسیار ارزشمند تعاونی است که نه تنها یک نوع بنگاه‌داری به شمار می‌رود، بلکه به نوعی کار فرهنگی مشارکت جویانه نیز محسوب می‌شود.

به گزارش تعاون آنلاین؛ محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره مسئله واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران به صورت تعاونی گفت: مسئله واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش غیردولتی همواره یکی از دغدغه‌های جمهوری اسلامی ایران بوده، خصوصا در دوره‌ای که دولت مکلف به اجرای این قانون شده است.

وی افزود: قطعا یکی از اشکال واگذاری به بخش خصوصی شکل بسیار ارزشمند تعاونی است که نه تنها یک نوع بنگاه‌داری به شمار می‌رود، بلکه به نوعی کار فرهنگی مشارکت جویانه محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد این نوع واگذاری با روحیات مردم هم که با مردمی‌سازی اقتصاد موافق هستند همراه‌تر است، خصوصا در مورد حوزه‌هایی که مردم احساس مشارکت جمعی دارند.

شریعتمداری اضافه کرد: بنده اظهارنظر آقای کبیری راپسندیدم. قطعا یکی از اشکال خصوصی سازی باشگاه‌هایی نظیر پرسپولیس و استقلال که جمعیت قابل ملاحظه‌ای از ملت ایران طرفدار آن هستند، واگذاری آن‌ها به صورت تعاونی است. چون در این صورت همه طرفداران می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این زمینه آمادگی کامل برای همکاری با وزارت ورزش و جوانان را دارد.

درج دیدگاه