جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

برخورد جدی با کاریابی های کم کار 

کمسیون ماده ۹ آئین نامه اجرایی مراکز کاریابی در اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی تشکیل شد .

در راستای نظارت جدی بر فعالیت کاریابیهای استان آذربایجان غربی، کمسیون ماده ۹ آئین نامه اجرایی مراکز کاریابی در اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد .

آذربایجان غربی چقدر عضو تعاونی دارد؟

به گزارش تعاون انلاین به نقل از روابط عمومی  اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی،مدیر کارآفرینی واشتغال   استان در این کمیسیون از ابطال مجوز دو کاریابی  کلید و سدیدکار به علت ضعف عملکرد  در سطح شهرستان ارومیه خبر داد  و افزود: مراکز کاریابی به عنوان بازوان اداره کل  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی باید با قدرت وصلابت بیشتری در جهت هدایت نیروی کار اقدامات شایسته و مثمر ثمری انجام دهند تا  بتوانیم موضوع اشتغال و بیکاری در استان را سروسامان دهیم.

آهنگری افزود: این اداره کل به منظور تاسیس کاریابی داخلی درشهرستان های تکاب، چایپاره  ،چالدران و شوط متقاضی می پذیرد،  لذا متقاضیان واجد شرایط میتوانند به انجمن صنفی مراکز کاریابی استان و یا ادارات تعاون ،کار وفاه اجتماعی شهرستانهای مذکور مراجعه کنند.

در استان  آذربایجان غربی  تعداد   ۳۳ کاریابی  داخلی، ۵ مورد کاریابی خارجی، ۴  مورد کاریابی الکترونیکی و ۱ مورد نمایندگی دفتر کاریابی خارجی با مجوز فعالیت  رسمی از وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  فعالیت می کنند .

 

درج دیدگاه