جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

تعداد روستا تعاون در استان زنجان چقدر است

خوشبختانه تا به امروز ۹۵ روستا تعاون در استان تشکیل‌شده است که بیش از ۱۸۰ درصد برنامه طرح روستا تعاون در استان محقق شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تا به امروز ۹۵ روستا تعاون در استان تشکیل‌ و بیش از ۱۸۰ درصد برنامه طرح روستا تعاون در استان محقق شده است.

به گزارش تعاون آنلاین، محمدرضا یوسفی با بیان اینکه طی سال گذشته تشکیل طرح ۳۲ روستا تعاون برای استان زنجان ابلاغ‌شده بود، افزود: خوشبختانه استان زنجان از برنامه ابلاغی در زمینه تشکیل روستا تعاون جلوتر بوده و در این راستا با مدیریت و برنامه‌ریزی این تعداد در سال گذشته به ۴۸ تعاون روستا رسید.

وی اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز ۹۵ روستا تعاون در استان تشکیل‌شده است که بیش از ۱۸۰ درصد برنامه طرح روستا تعاون در استان محقق شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طرح «روستا تعاون» یکی از طرح‌هایی است که در قالب اشتغال فراگیر تهیه‌شده و در این زمینه اقدامات متعددی انجام‌شده است.

یوسفی تأکید کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درزمینه اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی طرح روستا تعاون اجرا می‌شود و این طرح باهدف بهره‌گیری از ظرفیت روستاها و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی اجرا می‌شود.

وی گفت: هدف از اجرای طرح «روستا تعاون» توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها است و با اجرای طرح «روستا تعاون» فعالیت‌های توسعه‌ای روستا بر مبنای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در روستا دنبال می‌شود. جلوگیری از مهاجرت روستائیان و ایجاد مشاغل مولد ازجمله اهداف اجرای طرح «روستا تعاون»  است.

درج دیدگاه