شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

تعداد تعاونی‌های فعال در شهرستان ری را دراینجا بخوانید

تعداد تعاونی‌های فعال در شهرستان ری چقدر است؟

بایستی سرمایه‎گذاری‎های خرد به شکل تعاونی ایجاد شود تا اقتصاد جامعه رونق گیرد و مسئولان نظام حوزه تعاون را باور داشته باشند تا عامه مردم نیز آن را بپذیرند.

کارشناس امور تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری گفت: ۶۴۹ تعاونی در این شهرستان ثبت شده که تنها ۱۳۳ تعاونی با ۳۸۵هزار و ۷۵۵ عضو فعال است.

به گزارش تعاون آنلاین، داریوش عزیزی اظهار کرد: تعاونی های فعال این شهرستان با حجم سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ۹۵۲ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: ۶ هزار و ۲۰۵ فرصت شغلی با فعالیت این تعاونی ها در این شهرستان ایجاد شده است. این تعاونی ها در ۲ بخش توزیعی و تولیدی در حوزه های مسکن، خدمات، مصرف کنندگان، اعتبار، صنعت و کشاورزی فعالیت می کنند.

عزیزی یادآور شد: بایستی سرمایه‎گذاری‎های خرد به شکل تعاونی ایجاد شود تا اقتصاد جامعه رونق گیرد و مسئولان نظام حوزه تعاون را باور داشته باشند تا عامه مردم نیز آن را بپذیرند.

وی با اشاره به اینکه تعاون باعث مسوولیت‎پذیری، خودباوری و خودیاوری می‎شود، ابراز کرد: این روحیه تعامل و تعاون باید در جامعه تزریق شود که نقش رسانه ها در توسعه فرهنگ تعاون بسیار موثر است و باعث افزایش آگاهی مردم و ایجاد عدالت اجتماعی می‎شود.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از ۸۶۰ هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

درج دیدگاه