جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳

متقاضیان تسهیلات اشتغال در خراسان شمالی چقدر اعتبار گرفتند؟

از امروز انتظار است که بانک‌ها تا آخر اردیبهشت به جذب پرونده‌های لازم اقدام کنند تا مدت‌زمان آخر تیرماه بتوانند سهمیه‌های خود را به متقاضیان به‌صورت کامل پرداخت کنند.

سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال خراسان شمالی با مباحث مختلفی در خصوص اقدامات صورت گرفته در موضوع ایجاد اشتغال پایدار روستایی و اعتبارات تخصیص‌یافته برگزار شد .

به گزارش تعاون انلاین، حسن نوری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با ارائه آمار اقدامات انجام‌شده تاکنون در خصوص اعطای تسهیلات به بانک‌ها گفت: از ۳۷۵  میلیارد تومان سهم خراسان شمالی از منابع تأمین‌شده صندوق توسعه ملی ۲۶۳ میلیارد امکان تخصیص اولیه داشته است که تا این لحظه ۱۲۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات به بانک‌ها صورت گرفته است.

وی به میزان پرداختی‌ها و پرونده‌ها نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس۷۴ طرح پرداخت‌شده در بانک‌های عامل یک میلیارد و ۴۳۳ میلیون تومان معادل ۰٫۳۸ درصد از مجموع تمام اعتبارات سهم خراسان شمالی به متقاضیان داده‌شده است. که هم اکنون سهم اشتغال استان در بخش کشاورزی ۳۹.۶ درصد، صنعت ۲۴.۳ درصد و خدمات ۳۶.۱ درصد است.

مجید پورعیسی از اقدام سه ماهه مجموعه معاونت اقتصادی استانداری برای هماهنگی‌های بین دستگاهی، بانک‌ها و فرمانداری‌ها خبر داد و گفت: از امروز انتظار است که بانک‌ها تا آخر اردیبهشت به جذب پرونده‌های لازم اقدام کنند تا مدت‌زمان آخر تیرماه بتوانند سهمیه‌های خود را به متقاضیان به‌صورت کامل پرداخت کنند.

درج دیدگاه